Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yeni bir forum kurmayı düşünüyorum.. domainimde hazır ama siz forumları öldürüp helvasını yemişsiniz bile... önemli olan paylaşımdır ...ve eğer ilgilenecek birkaçda mod ve admin varsa bitmeyen bir şarkıdır forum...ve zamanla hakkettiği değeri tekrar kazanacağına eminim...eğlenceli forum oyunları sohbet köşesi radyoyla canlandırılabilir yeniden..tarih tekerrür edicek bence (iyimser olmak lazım)
Evet forumlarda önemli olan payaşımdır ama sosyal paylaşım siteleri olduğu sürece herkes paylaşımlarını facebook üzerinden yapmaya başladı. Eskiden hemen herkes forum kurardı. Şimdi forum yerine facebook üzerinden sayfa açmak hem masrafsız hemde daha kolay. O yüzden forum kurmanı kesinlikle tavsiye etmem. Üye bulmak sorun değil. Önemli olan paylaşım yapıcak üye bulmak o da zor.