ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteye ulaşamadım

hayırlı olsun..
Muhtemelen IE den girmek istediniz. Nalet bir sorunla yüz yüzeyim Choreme ve MF de gayet güzel. IE den giriş yapılamıyor. Yapılıyor da bozuk geliyor...
İnşallah halledicem CSS işini...