evet şu an bunu kullanıyorum. telefonda falan diğer msni telaffuz edemediğim için diğerini bıraktım. akşamları çok yoğun olduğumdan msn açamıyorum bi türlü. bu aralar bir de film sistemi var onu bitirmeye çalışıyorum. bittiğinde ses getirecek. ama bensana öm ile onun demosunu atıyım.