demokratik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol dost. çalışmaya aynen devam ediyoruz. yaptığım yazılımların diğerlerinden farkı olsun istiyorum. zevkime uygun,zarif ve kullanışlıysa sonuç herkesin beğendiği şekilde oluyor.
bu arada msnde görmüyorum uzun zamandır. nerelerdeydin?

msn kullanmıyorum pek fazla a...c..@mail.com olan senin adresindi değil mi ?