demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşerim döktürmüşsün yine haber scriptini biliyorum buda güzel olmuş.
sağol dost. çalışmaya aynen devam ediyoruz. yaptığım yazılımların diğerlerinden farkı olsun istiyorum. zevkime uygun,zarif ve kullanışlıysa sonuç herkesin beğendiği şekilde oluyor.

bu arada msnde görmüyorum uzun zamandır. nerelerdeydin?


--------------
bot kodlamadım. zaten içerik eklemek gayet kolay ve sistematik. bot ne şekilde olabilirki? zaten en geniş içerik bende.insanlar devamlı gönderiyor radyo tv.

@RedLine arkadaşa da teşekkürlerimle.