Bugün bende bankanın müşteri hizmetlerini aradım.Bana da aynı şeyi söyledi.Her yöne faturalı hat kullanıyorum direk 444 arayınca yazıyor Sanırım 444' lü numaralar artık alan kodu ile aranmıyor.