Arkadaşım ilk önce sitenin full backup ını rardan çıkarıyorsun.Sonrasında eğerki 1 adet siten varsa dosyalarını ftp programı ile sunucuya yüklüyorsun.Daha sonra cpanelden veritabanı oluşturup db kullanıcı adı ve pass tanımlıyorsun.Sonrada db ni import ediyorsun.
Eğerki win hosttayken asp bir sistem kullanıyorsan linuxta o sistemi çalıştıramassın.Php veya html ise çalışır.
ne yazıkki yüklerken sorun çıkarıyor Bigdump.php ile denedim olmadı cpanelde divxfrm_divxfrm şeklinde veritabanı oluşturulabiliyor ama pleskteki sadece divxfrm bu şekilde oluyor cpanelden yeni veritabanı oluşturmak istediğimdede divxfrm_divxfrm oluyor ama pleskten aldığım yedek veritaban ismi divxfrm bundan sıkıntı oluştururmu kaç gündür kafayı yedim çıkamadım işin içinden