Konu
ufak bir yardım gerekiyor yoksa kafayı yiycem :(
24-12-2010, 00:16:05
#8
Persona_Grata
PNG olarak kaydederken "Interlaced"(geçmeli) seçeneği seçiyor musunuz acaba?