Konu
Sitem Windows 7 de farklı Windows XP de Farklı Çıkıyor
23-12-2010, 18:29:01
#4
SweetHome
tolgasen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkisinde de aynı browserimi kullanıyorsun. XP'de ie6 kullanıyorsan bozuk görünmesi normaldir.
Her 2 pc de de 4 farklı tarayıcıdan denedim sonuç aynı.