tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisinde de aynı browserimi kullanıyorsun. XP'de ie6 kullanıyorsan bozuk görünmesi normaldir.
Her 2 pc de de 4 farklı tarayıcıdan denedim sonuç aynı.