muratback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden olsa bir dönem tutabilme şansı vardı fakat şimdilerde pek tutmuyor, Facebook çıktığından beri herkes kendi firmasının reklamını yapabiliyor ve böyle sitelerede pek gerek kalmıyor. Fakat Umarım başarılı olursunuz.
yorumlarınız için tşk ederim ama müşterilerimizi internet üzerinden değil kendi ajansımız aracığıyla bizzat yüz yüze konuşarak hallediyoruz