İp kara listede değilmiş. SPF kayıdı dun yapıldı. Diğer kayıtlarada bakacağım. smtp olarak gönderiyorduk biz mailleri. Bundan dolayı problem olmuş olabilir mi? Php_mail ile göndermemiz daha sağlıklı olur mu?