Dostum yardımcı olayım sana.
Ben şahıs şirketimi 2 yıl önce kurdum.Tam senin istediğin gibi home ofice olarak kurdum.İnan ben hiçbişey yapmadım.Muhasebecime sadece Kimlik fotokopimi ve vergi numaramı verdim.Aradan 10 gün geçtikten sonra şirketi benim adıma kurmuştu.Tabi 300 tl civarında da param gitmişti.Bunuda sana fatura kesmen için defter bastırtıyor.Birde istersen kaşe yaptırıyor.Kaşe sanırım 15-20 tl bişeydi.Defterede 30-40 tl gitmişti.Geri kalanlarıda açılış için ve bir miktarınıda kendisine vermiştim.
Yalnız şirket açıldıktan sonra bazı durumlar oluşuyor.Mesela her yıl 4 sefer geçici vergi veriyorsun.Her ay damga pulu vergisi veriyorsun.Her ay muhasebecin senden para alıyor (ben 1 yıldır vermiyorum.çünkü askerdeydim).Seni bazı aylar karda gösterebiliyor bunada biraz para gidiyor.Ayrıca home ofice olsanda belli bir miktar yıl sonunda kira gideri altında (stopaj) alınıyor.Yıl sonunda ise, muhasebe defterlerinin kapatılması için notere 200 tl gibi bir para veriyorsun.Tabi yıllık gelir vergisinide unutmamak gerekiyor.
Ben sana kesin rakamlar verdim.Çünkü ben 2 yıldır şahıs şirketiyim

Şirketin ünvanını ne düşünüyorsun?