Debugger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşımbu rakam ne yahu?

Bak güzel kardeşim;

1.) Muhasebeci: normal ideal ücret: 70tl aylık

2.) Her ay ödediğin kdv( yanlış anlama kdv olmasada bunu ödüyorsun bu beyanname parası) 19tl.

3.)bağkur'dan kaçmaya çalışma(yinede sana kalmış) en düşük kademesi : 255tl her ay

4.) 3 ayda bir gösterdiğin kira kadar stopaj gelir aşağı yukarı. 150tl mi gösterdin 3 ayda bir 150 stopaj gelir yani aylık 50tl de bu.

5.) yıl sonu (yani bu ay) defter tastik parası: (muhasebecinin insiyatifine kalmış ) 175tl yazmış, 150 yapalım ddim ok. dedi.

6.) normal vergileri ben bilmiyorum daha.

7.) bunların haricinde arada sırada ceza yiyebilirsin, usülsüzlükten( eninde sonunda bir açığını bulabiliyorlar. )

8.) aklıma gelmeyen birşey olabilir.

9.) gelelim belediyeye (ruhsat çıkartacaksın) 800tl civarı bir kereliğe mahsus(tabii adresi değiştirmezsen)

10.) çöp vergisi, tabela vergisi.

11.) tabii açılış parasını unuttuk: 250tl gidebilir.

12.) r10'a bunları yazdığım için bir vergi daha gelebilir bana
demişsiniz ama benim hatırladıgım kadarıyla adresi ev olarak gösterip daha ucuza gelmesini sağlayabiliryorsunuz çöp vergisi tabela vs onlar olmayacak sonucta.