yrgc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylık 15,20 tl gibi bir giderin olacağı yazıyordu?
Arkadaşımbu rakam ne yahu?

Bak güzel kardeşim;

1.) Muhasebeci: normal ideal ücret: 70tl aylık

2.) Her ay ödediğin kdv( yanlış anlama kdv olmasada bunu ödüyorsun bu beyanname parası) 19tl.

3.)bağkur'dan kaçmaya çalışma(yinede sana kalmış) en düşük kademesi : 255tl her ay

4.) 3 ayda bir gösterdiğin kira kadar stopaj gelir aşağı yukarı. 150tl mi gösterdin 3 ayda bir 150 stopaj gelir yani aylık 50tl de bu.

5.) yıl sonu (yani bu ay) defter tastik parası: (muhasebecinin insiyatifine kalmış ) 175tl yazmış, 150 yapalım ddim ok. dedi.

6.) normal vergileri ben bilmiyorum daha.

7.) bunların haricinde arada sırada ceza yiyebilirsin, usülsüzlükten( eninde sonunda bir açığını bulabiliyorlar. )

8.) aklıma gelmeyen birşey olabilir.

9.) gelelim belediyeye (ruhsat çıkartacaksın) 800tl civarı bir kereliğe mahsus(tabii adresi değiştirmezsen)

10.) çöp vergisi, tabela vergisi.

11.) tabii açılış parasını unuttuk: 250tl gidebilir.

12.) r10'a bunları yazdığım için bir vergi daha gelebilir bana