aylık 15,20 tl gibi bir giderin olacağı yazıyordu?
Arkadaşımbu rakam ne yahu?



Bak güzel kardeşim;
1.) Muhasebeci: normal ideal ücret: 70tl aylık
2.) Her ay ödediğin kdv( yanlış anlama kdv olmasada bunu ödüyorsun bu beyanname parası) 19tl.
3.)bağkur'dan kaçmaya çalışma(yinede sana kalmış

) en düşük kademesi : 255tl her ay
4.) 3 ayda bir gösterdiğin kira kadar stopaj gelir aşağı yukarı. 150tl mi gösterdin 3 ayda bir 150 stopaj gelir yani aylık 50tl de bu.
5.) yıl sonu (yani bu ay) defter tastik parası: (muhasebecinin insiyatifine kalmış


) 175tl yazmış, 150 yapalım ddim ok. dedi.
6.) normal vergileri ben bilmiyorum daha.
7.) bunların haricinde arada sırada ceza yiyebilirsin, usülsüzlükten( eninde sonunda bir açığını bulabiliyorlar.


)
8.) aklıma gelmeyen birşey olabilir.
9.) gelelim belediyeye (ruhsat çıkartacaksın) 800tl civarı bir kereliğe mahsus(tabii adresi değiştirmezsen)
10.) çöp vergisi, tabela vergisi.
11.) tabii açılış parasını unuttuk: 250tl gidebilir.
12.) r10'a bunları yazdığım için bir vergi daha gelebilir bana
