Konu
Uğur AĞDAŞ Kişisel Sitem
22-12-2010, 01:40:41
#10
tekil
Sen askerden yeni gelen arkadaştın galiba sivile alışma süreci olarak görüyorum o zaman sohbet odasını
Diğer taraflar güzel hayırlı olsun.