Eğer bağkur veya ssk başlangıcı yapmayacaksan zorunlu değil. Ancak başlangıç yapıpta daha sonra ödemezsen ödemediğin ayları faizi ile birlikte ödemek zorunda kalabilirsin. Eğer faaliyet olmayacaksa ve muhasebecin tanıdık olacaksa muhasebeci ücreti vermene gerek kalmayacak. Eğer hiç fatura kesmezsen 3 ayda bir 50 ile 150 tl arası bir rakam ödemen gerekecektir. (bu rakam belirttiğin kira bedeline(stopaja) göre değişecektir)