katılıyorum kullanıcıların %90'ı db şişirmekten başka bir işe yaramıyor bir kaç gündür site taşıyorum db yüzünden başıma gelmeyen kalmadı bana kalırsa hiç mesajı olmayan kullanıcıları düzenli bir şekilde silmek gerekir. Ayrıca özellikle yabancı büyük forumlarda code kullandıkları için onlara uyum sağlamak ufak siteler için daha avantajlı olur. mecbur değiştirmek zorunda kalırsan notepad++ ile topluca kolay bir şekilde değiştirebilirsin. yüzlerce dosyayı bile aynı anda açıp tüm url leri code ile değiştirirsin bir daha da uğraşmazsın.