Bencede en büyük sebep bu olsa gerek ,bakalım zaman gösterecek kararın iyimi olduğunu kötümü olduğunu.
"açık artırma"yı kazandığı halde ödeme yapmayan alıcılara dair şikayetlerin önemli ölçüde artmış ve artmaya devam etmekte olduğunu gözlemlemiş bulunuyoruz.