RedLine1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı stışlar güzel olmuş fakar bende mı sorun anlamadım açılırken site kasıyor
Teşekkür ederim. Sanırım sizde bir sorun var, sitede cache olmamasına rağmen sitenin açılması 1-2 saniye sürüyor.

ChipOYUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin ebatları çok geniş tutulmuş
Özellikle geniş tuttum. Çok iç içe girmiş bir tasarım olmasını istemedim. Nette dolaşan çoğu tasarımın genişlik değeri küçük ve herşey dip dibe gözüküyor.