Konu
ASP
Dost Video v1 [Tanıtım ve Geliştirme Amaçlı]
19-12-2010, 14:28:23
#9
Mehemmet
Hoşuma gitti. Demo site pm alabilirmiyim.
Edit: Pardon demoyu fark edememiştim. Yeni gördüm. Benim gibi göremeyen olabilir. "Demo"yu biraz büyük ve kırmızı felan yazarsanız. İyi olur sanırım.