Hoşuma gitti. Demo site pm alabilirmiyim.

Edit: Pardon demoyu fark edememiştim. Yeni gördüm. Benim gibi göremeyen olabilir. "Demo"yu biraz büyük ve kırmızı felan yazarsanız. İyi olur sanırım.