Gerçekten adınıza çok üzüldüm üstadım
Sağolun hocam allahın izniyle altından kalkacağız.
%100 zarar etmiş olduk anlayışınız için teşekkürler.Piyasada buna ne denir acaba ?
wordpressi neden açmadık sanıyorsunuz acaba
Düşüncenize saygı duyuyorum . Anlayışlı olmak zorunda değilsiniz tabiki.