hocam öğrenci olarakta gitmek kolay değil öyle.bankada 1 yıllık harcamalarını karşılayacak para göstermesi lazım(bildiğim kadarıyla) ayrıca okul kayıt belgesi lazım ee 2 yıllık okullara kayıt oldu diyelim 6000 dolarda öyle öder.yani çok tuzlu...
ünüversite yıllarımda work and travelle gidicektim biraz araştırmıştım, sonra benzinlikte pompacı olrak çalışcağıma fethiyede barda çalışırım daha iyi dedim