bir vps makinemde 2. tanımlanmış 100 gb lık alanı mount etmek istiyorum fakat bu işlem için tereddütte kalıyorum. Bir kaç arkadaş vps üzerinde mount işlemi sağlıklı olmaz vs gibi birşeyler dediler ve açıkcası bende siteler vs zarar görmesin diye bir işlem yapmadım. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yapılacak adımları anlatabilirlerse hem benim hemde bu tarz işlem yapacak başka arkadaşlar için bir referans olabilir bu konu.