mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kefilim mustafaya

Tşk ederim

ARKADAŞLAR

2008 sql SERVER ile ÇÖZÜLMESİ GEREKİYORMUŞ.
TABİKİ SİZ BİLİRİSNİZ..

Stellar Phoenix SQL Recovery ADINDA BİR PROĞRAMA ULAŞtIK.
ama demo...
günceldir