bizim belirlediğimiz ircd server'a bağlanarak sohbet ediyorlar değilmi ? sizin cohsohbet ten chate gireyim dedim proxy ile girmek yasak diyor.. Oysa Proxy felan kullanmıyorum wınn kullanıyorum.