Arkadaşlar konuyu belki yanlış yere açmış olabilirim bu yüzden kusura bakmayın.
uzun zamandır kafama takılan bir konu var , hepimiz tasarım yapıyoruz bunları emeğimiz karşılıgında satıyoruz.
Ama bu işin hukuki bakımdan herhangi bir sıkıntısı varmıdır.yada birisi şikayet ettiği zaman maliye ile nasıl bir sıkıntıya düşübiliriz.bu konuda bilgisi olan arkadaşlarımız bilgi verirlerse sevinirim.