Konu
x2 de hesap devredilecek - ücretsiz
16-12-2010, 02:03:59
#1
bassedas
server x2 de bulunan hesabımı almak isteyen var mı
ilgilenemiyorum
başı boş bırakmaya da kıyamıyorum
ilgileneceğine inandığım arkadaşıma ücretsiz veririm