Konu
Logo Bas
14-12-2010, 23:58:47
#4
poweroffical
@NetBlogi
Yazmayı düşündüğüm yorumun %90 oranında benzerini yazmış çok şaşırdım
Hayırlı olsun hocam, güzel olmuş.