Kardeşim hayırlı olsun

, işlemlerin bitmesine sevindim.
Allah bol kazançlar nasip etsin
Saolasın Serkan sana da uğrayacağım yakın zamanda kutlarız
Hayırlı olsun Burak bey Manavgattaysanız bir gün bulaşalım.
Teşekkür ederim, belediyenin yanında, tedaşla karşı karşıya ofisimiz gelmeden önce ararsan alırız seni