sakin beyler aksiyona gerek yok

arkadaşım sende phpmyadmin 'e gir orda ayar diye tablosu var onun içinde yazar bu kadar abartmayın kimse büyüklenmeye kalkmasın malum herkez herşeyi bilmeyebiliyor + olarak öğrenmemek ayıp vede ögretmemek