gerçekten gördüğüm en iyi temalardan birisi yapankişiy mükembelliyetci bir insan oldugunu düşünüyorum. gerçekten çok güzel sadece company yazısı kafa karıştırıcı insan zaten onun lisansının parasını ödüyor hani bunun için extra para talep edip kısıtmak yanlış bence kendi görüşüm ama çok kaliteli mükembel tek kelimeyle