Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
sadece bir şey söylemek istiyorum
çok süper bir tasarım
bir önceki halini de almak istiyordum
ama arkaplandaki beyaz alan sırıtıyor bana göre
sayfa ilk yüklendiğindeki gri alan bile kalsa sanırım daha güzel olacak
elinize sağlık
hayırlı satışlar