bu konuda tecrüben varsa sorun yok.
bu işlerde araç ve amaç ikisi de önemlidir.
şimdi ben neden üye olayım sizin sitenize ? mesela neden
r10 ile kendinizi nasıl kıyaslıyorsunuz , buranın oluşumu belli
twitter ile kıyaslayın
Buraya neden üye olayım mantığının sebebi şuan daha yeni yapılandırma sürecinde olması.
Eminim ki, şuanda saniyede online 500 kişi olsaydı fikriniz çok değişik olurdu.
Zamana yayıyorum, zamanla üye sayısı istenilen seviyeye geldikten sonra güzel paylaşımlar oturuşacak. 3-5 kişi sistemin büyük faydasını gördükten sonra, rakam ikiye dörde on'a katlanacak.
Şöyle birşey var, amaç herkesin birbiriyle iletişim kurması. Reklamlar ile boğulmadan. İnanın beklentim uçuk bir gelir değil.
İlk etapta önyargısı olmayan arkadaşlar katılacaktır bize. Onlar katıldıktan sonra zaten gerisi de gelecektir zamanla