Bildiğim kadarıyla işbankası eft ücreti alacak yıl başından sonra. I phone ile gönderildiğinde ücret almıyordu.

EFT ücreti almayan banka öneriniz var mı ve yılbaşından sonra işbankasının durumunu bilen?