Konu
Yılbaşından sonra EFT ücretleri ne olacak?
09-12-2010, 17:58:15
#1
sesar
Bildiğim kadarıyla işbankası eft ücreti alacak yıl başından sonra. I phone ile gönderildiğinde ücret almıyordu.
EFT ücreti almayan banka öneriniz var mı ve yılbaşından sonra işbankasının durumunu bilen?