script sahiplerine sorunca sunucudan sunucu sahiplerine sorunca script
neden sadece .js daha farklı birşey degil neden sadece aciklamadaki vid kısmı ekleniyor kod eklenmenin bir yolu varsa ekliyorlarsa illaki bir yerde bir acık var onu kullanıyorlar o açığı bulursak kapatırsak eklenmez birde ekleyen adama ne gibi bir faydası var onuda anlamış değilim ...