Şimdi benim anlamadığım olay banka havalesi hariç bütün ödeme yollarından %6 komisyon alınması sebep? sebep yok? paypalın komisyon aldığını isimtescilde gördüm ben. kaldıki o yabancı firma alsın diycem ama kredi kartıyla peşin ödeme seçeneğide %6 komisyonlu, onun saçmalığıda pos komisyonu olarak isimtescil bankaya %1-1.5 anca ödüyo. kaldıki bu komisyonu bile benden istemesi saçma.