video ısıye yenı gırdım,malum botlarla cekıyoruz.emınım ozgun gırmek gerekıyor fakat tek tek elle gırsek asırı zaman alıyor,baska sıtelere bakıyorum onlarda aynı sekılde botla cekıyor,fakat onların ındexı ucuyor benımkısı 1 ay oldu tık yok:S