SahinDAG beyin teklifini beğendim.ama kararımı pazartesi günü verecem ve pazartesi günü alışverişimi yaapcağım.

Diğer teklif verenlere de teşekkür ederim.
Daha karar veremedim..

NOT: Tabi ki teklif veren firmaları google tek tek araştırıyorum.haklarında bir şikayet var mı yada sabit adres ve telefonları var mı?

Öncelikle haklarında 1 den fazla şikayet olan (haklı şikayetler) firmalarla çalışmayacağım.
Firmanın sabit bir adresi ve telefonu olması da benim için zorunludur..

Teşekkür ederim.