SahinDAG beyin teklifini beğendim.ama kararımı pazartesi günü verecem ve pazartesi günü alışverişimi yaapcağım.
Diğer teklif verenlere de teşekkür ederim.
Daha karar veremedim..
NOT: Tabi ki teklif veren firmaları google tek tek araştırıyorum.haklarında bir şikayet var mı yada sabit adres ve telefonları var mı?
Öncelikle haklarında 1 den fazla şikayet olan (haklı şikayetler) firmalarla çalışmayacağım.
Firmanın sabit bir adresi ve telefonu olması da benim için zorunludur..
Teşekkür ederim.