ya şerefsizin biri durmadan tıklar yada kendi yaptığı gibi de olsa çok kazandıran bi taktik uygularsan gidip google ye şikayet eder.belki de o ******** gelir konunun altına yorum yazar..böyle bir webmasterlerimiz var maalesef..geçmiş olsun..ben de sözüm ona geçersiz tıklamalardan 2k kaybettiğim oldu zamanında..ama kazanıyorsan devam et bence,ve eğer imkanın varsa 3-4 hesap al,hepsini 1 er hafta ile yayınla..kesin çözüm değil ama hesaplar arası geçiş yapmadan önce modemine reset at ve en önemlisi siteni ve kazancını iyi takip et..nasıl mı ? 5 gün boyunca 10 tıklama 5 dolar kazanıyorsan 6 ıncı gün hittinde bi artış yoksa ve tıklamaların 20-30 olmuşsa durumu anında googleye bildir,geçersiz tıklamalardan şüpheleniyorum diye..gidene üzülme çünkü o hiç bir zaman senin değildi,hesabına girmeden

tekrar geçmiş olsun..