hehe..sen medasoft a bot yazıyorsun yanlıs hatırlamıyorsam..galıba ben lugesoft alacam..cunku cok pahalı ama medasoftyun temaları cok hos..lugesoft yada mahırıx te kullancam galıba 200 tl nerde 150-100 tl nerde..yanlıs anlama olmasın medasoft kötu demıyorum..kımse yanlıs anlamasın .benım maddı gucum yetmedı o acıdan