teşekkür ederim litmus. dostum aslında bende ziyaretçilermi soğutmamak için yapmıyorum reklam olayını 2 yıldır. iki kuruş para için koca koca reklamların sitemde dolaşmasını istemiyorum. o yüzden almadım hiç reklam. 1k. ziyaretçiden 100 tanesinin tıklama ihtiyamalide yok zaten bence ama doğru düzgün sitemin içeriği ile alaklı sitelerden reklam alsam olur sanırım. mesela ana sayfamın sol kısmında online üyelern hemen altında bi reklam var. onun 8 ay önce aldım yıllık 600 tl bilmiyordum o zamanlar reklam fiyatları nedir. şimdi olsa en azından 1000. tl derim.

Cvbın için vakit ayırdığın için teşekkür ederim. ben en iyisi bilge adamdan reklam almaya çalışayım tekrardan.