bazı yerlerde turkcell 3g den memnun olmayanlar var istanbulun göbeğinde
benim tavsiyem vodafone devam etmen
aylık paket kullanıyorum bende 8 tl lik
ben hızım düştüğü zaman 30 kb leri görüyorum
100 mb doldurmadan ise normal adsl hızından kullanıyorum