Merhaba değerli r10 üyeleri, Bu işle sürekli ilgilendiğim için, 40 dk. önce çektiğim bi videoyu sizle paylaşmak istedim. Webmasteriz.com adlı domaini alacaktım fakat backorder kaptı. Şimdi size bu videoyu göstericem... Video kısa zamanda çekilmiştir. Yazıların neden yavaş diye sormayın. Program yavaş olarak algılamış not defterine yazdıklarımı...

http://www.wmfrm.com/domaindusme

girin ve izleyin.

Yorumlarınızı bekliyorum...