domain güzelde.. şahsen ben tasarımı beğenmedim
hayırlı olsun tasarıma önem vermek gerekiyor bence biraz daha
güzel domain , kötü tasarım
tasarım derken tam olarak temadanmı bahsedıyorsunuz,yok tema ıyı ıse logodan felanmı bahsedıyorsunuz.tam olarak temada neyı begenmedınız arkadaslar?