ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain güzelde.. şahsen ben tasarımı beğenmedim
SaDo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun tasarıma önem vermek gerekiyor bence biraz daha
calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel domain , kötü tasarım
tasarım derken tam olarak temadanmı bahsedıyorsunuz,yok tema ıyı ıse logodan felanmı bahsedıyorsunuz.tam olarak temada neyı begenmedınız arkadaslar?