Haksızlar bence. Sanki kendi milletleri hiç yapmıyor. WP Kullananlar akismet'i kapatsınlar bi bakalım

. Herkes bir şekilde kazanmaya çalışıyor. Türkler akıllı bir çoğu önlemini alıyor izin vermiyor o yüzden yapamıyorlar tabi. Biz açsak onlarda spamlayacak. Akıllıyız diye suçlu mu oluyoruz?