Anladigim kadariyla adam yazmiski;
Bir sabah kalktim sitemde 50 tane yorum gördüm, hitin kaynagini bularak R10da acilan konunun linkine ulasmis ve konuyu acan arkadasin linkini paylasmis + caps almis.Bu yüzden sitesini bir süreligine yoruma kapamis ve daha sonra baska careler bakcakmis, önlemler alacakmis, yorumlari gözönünde bulunduracakmis vs. vs. Böyle seylerin onu cok sinirlendirdigini belirtmis..
Pr1 mis adamain seyi (g..) kalkmis
Aslinda link paylasimini sinirli yapsak süper olacak bir anda 100 kisi yorum yapinca haliyle biranda cöp oluyor siteler.