tayFn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef yok ..
iş bankası iş' te üniversteli kartı vardı 2004 yılında almıştım 250 tl ile başlatıp istersen yükseltiyorlardı.

Kart ücreti yok, faiz oranı çok düşüktü.