İyi geceler r10 ailesi.
Şimdi bizim bir projemiz var. Mesela internette gezerken sürekli oyun,müzik,program,film ararız indiririz. Bunlar genelde büyük dosya paylaşım sitelerinde rapidshare,hotfile vs.. gibi sitelere upload edilmiştir. Şimdi proje şu. Her siteden tek tek premium alacagınıza bizim belirleyeceğimiz aylık 10 tl gibi cüzi bir fiyata birçok sitenin premium hizmetini alacaksınız. Sizce bu proje tutarmı ?
Ekstra avantajlarıda olacak bunun. Mesela hotfile size günlük 3 gb kota veriyor premium hesabınız olsa bile. Ama biz size değil 3 en az 50 gb kota vereceğiz.Her site için tek tek premium almayacaksınız.
Tek yapmanız gereken indirilecek linki bize kopyala/yapıştır ile vereceksiniz ve karşılıgında direk indirilecek link alacaksınız.