Merhaba arkadaşlar,

Sizinle birşey tartışmak istiyorum, sitelerimize backlink alıyoruz ve google'da aramalarda yükselmesini sağlıyoruz. E birazda para bayılıyoruz backlink alırken.
Şayet diyeceğim şudur; Backlink almadan google'da yükselme olmuyor mu acaba?
Herkes mi backlink alarak yükseliyor... Zannetmiyorum bence güzel reklam yapabilen siteye hit çekebilenler bu işi bedavaya getirebilir. İllaki backlink almak şart değil diye tahmin ediyorum. "SEO" mesela sitelerin seo'su sağlam ise, zamanla zaten bu site kendini oturtacaktır ve güncel kalması sitenin yeterli olacaktır diye düşünüyorum. He bana sorarsanız almadın mı sen hiç backlink diye elbette aldım almadım değil Ama almadan nereye kadar ilerlenebilir bu kafama takılmıştır hep...

Yorumlarınızı bekliyorum.