snakebad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satışı baltalamak gibi olmasın ama kişilere yardımcı olmak fikir sunmak gerekir.

150 TL uygun bir fiyat diye düşünülebilir fakat ben böyle bişey alacaksam yapacağım şu olurdu.

mefev2 emlak scriptini internetten ücretsiz indirdikten sonra istediğim sunucuya kurardım ve kar marjını daha yükseğe alırdım. ve kesinlikle senin sisteminden çok daha detaylı bir sistem.ayrıca anladığım kadarıyla kodların ***** e düşmesin diye kendi suncundan veriyorsun o zaman hosting bilgilerinide vermiyeceksin kişi kafasına göre bir edit yapmayacak.

2. yapacağım ise: mefev3 ü alırdım tek seferlik komik bir lisans ücreti öderdim çok çok daha iyi bir sisteme sahip olurdum. tüm kodlarda elimde olurdu. kısacası satışın çok kuvvetli bir getiriri olmayacak diye düşünüyorum. ancak direk son kullanıcıya hitap edebilirsin. iyi satışlar.

Her ne kadar konu beni ilgilendirmesede dediklerin mantıklı olsada bu yaptığın birebir konuyu BALTALAMADIR.